Post by vilsinkhotafi on Mar 1, 2022 10:35:56 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tank Warfare: PvP Blitz Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tank Warfare: PvP Blitz Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger ressourcen ▞▞▞
▞▞▞ Tank Warfare: PvP Blitz Game 2022 version ▞▞▞
Fantastisk spil ville bare ønske det havde offline ting 2, ville give det 5 stjernet hvis.
Fedt nok.
Tank Warfare: PvP Blitz Game Strategie uph
Dette spil er sjovt at spille, men ligesom det er nkt godt, men bestemt ikke dårligt. Dette spil er et væld af sjov, og jeg vil helt klart anbefale det.
Det er i mit blod, jeg tror nok at elske ting, der aldrig var i kølvandet. Go figur tetop fortalte dig...bsk...
Det har været rigtig sjovt at spille
Wow
Indtil de sidste to opdateringer har spillet været fantastisk. NU siden opdateringerne bliver spillet ved med at låse op. Du bruger mere tid på at genstarte end på at spille !! De tokens og graffitis, du bruger, er spildt. Vil ikke bruge en krone før dette er repareret!!! Jeg har gentagne gange kontaktet dem på den side, de leverer, men INTET er blevet gjort!!!
Dejlig grafik let at spille, men når du når niveau 10, har du købt alt.....ikke kool.
Dette spil kan ikke sammenlignes med verden af tanks.dvs. originalen.ikke et fantastisk spil bare forfærdeligt.godt det vil du selv finde ud af alligevel!!!!🙁
Talking Ben the Dog Underhållning ahu
Du når hurtigt et vist niveau, så skal opgraderinger købes, hvilket er fair nok, men de er for dyre, og uden dem går det sjovt snart.
Dette spil er ret sjovt. Opdateringerne har været gode og venter på at se, hvordan det går, efterhånden som jeg udvikler spillet. Klart spil at prøve!!
Fin grafik
Jeg havde et problem i spillet ..og det tekniske team hjalp mig med at løse det hurtigt ..tak
Fantastisk spil! Bedst af alle kampvognsspil...men grådigheden er ude af kontrol, ikke VIP'er, der er meget svære at få tiltrængt guld
Hader dette spil. Der er altid forbindelsesproblemer. Efter 100% vil det igen starte fra 1%.
De vil have en anmeldelse, her kommer. For mange gebyrer. Skal du betale for allerede tjent guld? Betale for at genstarte i rimelig tid, fordi kampene er for korte? Bare for meget at betale for. Det er ligesom skatter, gebyrerne er overalt. Venter du så længe på at åbne kister for ting, du allerede har tjent? Grafikken er god. Tankbevægelse, kontroller, virker for mig. Jeg kan godt lide de forskellige typer runder at bruge. Skær ned på antallet af gebyrer og omkostningerne ved dem. Giv spillerne, hvad de har tjent, uden at oplade eller vente.
Dette spil er meget godt, og jeg har arbejdet på det samme siden i går aftes, og jeg har arbejdet på projektledelsesprojektet, og jeg har arbejdet med mine kunder siden de sidste par dage, og jeg har arbejdet ⚒ dage, og jeg har arbejdet på den sidste jeg har arbejdet på siden
Jeg giver dette spil til stjerner, fordi det tager mig 3 timer at downloade, og Eid-spil, som jeg spiller, tager det kun 10 eller 9 minutter at downloade. giver dette spil med 1 stjerne anmeldelse
Afinstalleret, spillet er uorganiseret og for rodet. Har ikke en intuitiv følelse af spillet.
Spillet startede fint, derefter fejl, nedbrud, funktionsfejl på brandknapper, ikke værd at bruge flere penge
Laggy og langsom.
Masser af udfordrende pistol !!
Meget let at spille det, dyr varepris for asiatiske penge, imiteret vinkel View, Ikke rigtig niveautank
Jeg kan ikke lide dette spil, hver gang jeg tilmelder mig, jeg får automatisk spark dette spil er dårligt, og det er så laggy, og alle kampe er så så svære, at jeg ikke rigtig kan vinde, og jeg bruger penge på dette spil for at opgradere min tank, men da jeg kom til match, jeg er lige sprængt i luften af andre kampvogne, jeg opgraderer det bare, men det er stadig ubrugeligt, så download ikke dette spil, dette spil snyder
Indtil videre er dette et fantastisk kampvognskrigsspil. Grafikken er god, tanke bliver bedre med højere karakterer. Jeg er i gang med træning lige nu. Dette spil er nyt for mig, jeg har meget at lære. Jeg skal finde ud af alle knapper, skaller og spilkrig. Jeg vil tilføje flere inden årets udgang. Indtil videre er jeg imponeret.
Godt spil, men fungerer ikke til alle mobile enheder som Oppo
Super upubliceret spil for yu hsve spillede på online sjovt at gøre dele af maskinen rnjoy good mind for yur selr bedste spil happnese 2021
Ja rigtig godt
بد نیست
Ubrugelig, når du ikke er totem og graffiti, alt for indlysende, at dette er pengesagsspil.
Dejligt uden fejl som andre tankspil
jeg giver én stjerne årsag, når du prøver at kæmpe eller at gøre noget i spillet, er at slå dig ud!!!
Spillet og tanken er fantastisk, men lad venligst konge tiger ikke vip
Det vil ikke lade mig deltage i spillet!!!!Det fejler bare. Ret venligst
Der er mange problemer i spillet. Siden 1 time har jeg spillet dette spil, og min rang er ikke stigende efter at være blevet nummer et adskillige gange.
Ret venligst forsinkelsen !!!! Spillet bliver ved med at fryse og sparker dig ud af kamp.
Tank Warfare: PvP Blitz Game Strateji Oyunları pts
Genialt spil
Lidt langsom med at sigte
godt
At prøve at lære har brug for en turorial
Dette sugende spil vil altid have mig til at gøre, hvad det vil, det tvinger mig altid til kun at udføre Daly-opgaver og ikke spille frit
Min guldreserve blev røvet. Pludselig blev den bare halveret uden nogen grund. Masser af bugs og tanke er pokkers svære at få fat i. Jeg vil overhovedet ikke anbefale dette spil! Masser af BS!!!
Sjovt spil
Spørg den lille fjols, ikke sikker
Ganske godt spil. Større kort ville være godt
Bliv ved med at grine efter penge afinstaller efter 20 minutter vil bare spille og skyde ikke bruge halvdelen af spillet på at købe ting, skal du have balancen den rigtige mor spil tak
Tank Warfare: PvP Blitz Game حکمت عملی knb
HVORFOR ER DER EN GRATIS VIP, SOM JEG IKKE KAN LUKKE!?
Du vandt en æske, ja.. bla. Hvorfor ville du lægge det i det spil, du bare tager væk fra gameplayet. Jeg vil ikke åbne kasser, jeg vil bare dræbe folk, det er derfor, jeg spiller det forbandede spil. du ved, jeg ikke gør, når jeg åbner kasser. spiller et spil..
Anstændig