Post by vilsinkhotafi on Mar 1, 2022 10:54:17 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pop The Ice ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pop The Ice IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka ädelstenar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Pop The Ice 2022 version ▞▞▞
Full av annonser med några sekunders mellanrum
Pop The Ice Akcijske igre rru
Lycka till med spelet...
För många tillägg bakom ett bra spel
Bugg i spelsparande..Jag har slutfört lvl 77 men den vill fortfarande att jag ska spela lvl 75....måste jag spela om och om igen.....Fixa problemet så ger jag 5 stjärna....
Inte så coolt men jag gillar när du poppar isen
Pop The Ice Laga gqts
Inte dåligt
spelkonceptet är bra men kontrollerna är väldigt dåliga....Jag föreslår att ni inte spelar det här
Coolt spel .
För mycket irriterande annonser förstör ux.
Ett hemskt spel hade aldrig spelat ett så dumt spel förut
Till många annonser
Inga annonser och väldigt smidigt spel 5/5 enkelt och beroendeframkallande
Super poping
Vissa problem med LG-enheter
Från en utvecklare till en utvecklare är detta spel ett fantastiskt koncept för en avslappnad, men fixa nivå 40, det är det största steget i svårighetsgrad i ditt spel. Överväg att anlita en anständig speldesigner för detta, hoppa i svårighetsgrad skapar en hård grind som spelarna inte kan passera, jag skulle starkt rekommendera att lägga till trattanalyser för din nivåutveckling.Som en medutvecklare kan jag förstå att det här kan vara riktigt frustrerande att ändra en liten del i spelet, men det är precis det som skiljer dig från andra studior.
Yuy
superbt spel bara på grund av annonser jag ganska
Allt vi kan göra, vi gillar det bäst. Jag tror att jag kan göra det, det är därför jag gillar det här spelet. Men jag gillar det här spelet.
logiskt spel
Väldigt väldigt väldigt väldigt dåligt
Jag slog i telefonen och bröt den, tack.
Pop The Ice פעולה mcwm
Spelet missar den mest grundläggande fysik: Tröghet :/
Det är ett bra spel, men avbrotten som att be att betygsätta och dela hela tiden, såväl som annonserna som rullas efter vartannat dödsfall, förstörde spelet väldigt mycket för mig. Du har redan bannerannonser, så snälla spamma mig inte med annonser varannan död, speciellt när nivåerna blir svåra och du dör några gånger. Återigen, det är ett bra spel. Det enda problemet jag hade med det var att det ryckte mig från det faktiska spelet hela tiden. Jag förstår att du behöver annonsintäkterna, men herregud...
Allt som allt var det ett roligt spel, lite utmanande, men det beror mest på att nivåer som har vind eller golv med saknade/fallande bitar är så dåligt gjorda
det ok
Den startade inte
Enkelt men ändå engagerande. Utmanande men inte frustrerande. Som alltid är fallet med Orangenose-spel, hålls annonsintrång till ett minimum. Helt klart värt att ladda ner.
det ger dig inga chanser bara cirka tre så får du ett tillägg så dumt
Det var kul. Kanske till monoton.
Bra spel gumman!
Flip Master Спортивные игры pskj
ano till
Coolt men inte kul
Det här spelet är fantastiskt. Förutom det faktum att när du någonsin tappar det vibrerar det. Jag önskar att du kunde stänga av det i inställningarna. Om du ändrar det kommer jag att betygsätta det här spelet med 5 stjärnor. Tack
Ok
Jag har ett problem här. Is fastnade bara där.
Bra
Annonser annonser och annonser
Det här spelet är intressant i början men efter att ha spelat det ett tag börjar det bli tråkigt.
Tråkig!!!!!!!!!!
Kan inte spela utan att få en reklam varannan sekund vilket är anledningen till att jag raderade den inom 10 minuter efter att jag hade den eftersom det är outhärdligt för mig.